100 خبر
100 خبر
    حساب کاربری
    سبد خرید ( 0 )
      مبلغ قابل پرداخت
      مشاهده سبد خرید
      جدول قیمت خودروهای کارکرده امروز ۲۰ خرداد ۱۴۰۴ / ساندرو، پراید و تیبا چند؟

      جدول قیمت خودروهای کارکرده امروز ۲۰ خرداد ۱۴۰۴ / ساندرو، پراید و تیبا چند؟

      100 خبر

      1404/03/20
      جدول قیمت خودروهای کارکرده امروز ۲۰ خرداد ۱۴۰۴ / ساندرو، پراید و تیبا چند؟

      به گزارش سرویس خودرو اقتصادآنلاین، براساس قیمت خودروهای کارکرده در ۲۰ خرداد ۱۴۰۴، پژو ۲۰۶ SD V۸ مدل ۱۳۹۳ با یک لکه رنگ و ۱۹۴ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت ۴۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک مدل ۱۳۹۷ با چند لکه رنگ و ۷۲ هزار کیلومتر کارکرد نیز به قیمت ۹۲۰ میلیون تومان آگهی شده است.

      برلیانس H۳۲۰ اتوماتیک مدل ۱۳۹۵ بدون رنگ با ۷۶,۶۰۰ کیلومتر کارکرد با قیمتی معادل ۷۹۰ میلیون تومان معامله می‌شود. در آگهی دیگری تیبا هاچ بک مدل ۱۳۹۷ گلگیر تعویض با ۷۰ هزار کیلومتر کارکرد نزدیک به ۳۵۰ میلیون تومان ارزشگذاری شده است. جدول زیر را جهت اطلاع از لیست قیمت خودروهای کارکرده امروز ۲۰ خرداد ۱۴۰۴ بخوانید.

      قیمت خودروهای کارکرده امروز ۲۰ خرداد ۱۴۰۴

      برندمدل (سال)رنگ/وضعیت بدنهکارکرد(کیلومتر)قیمت(تومان)
      پژو ۲۰۶ SD V۸۱۳۹۳سفید/یک لکه رنگ ۱۹۴,۰۰۰۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
      رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک۱۳۹۷سفید/چند لکه رنگ۷۲,۰۰۰۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
      پراید صندوق دار۱۳۸۳سفید/دور رنگ۳۹۰,۰۰۰۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
      برلیانس H۳۲۰ اتوماتیک۱۳۹۵مشکی/بدون رنگ۷۶,۶۰۰۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
      زامیاد وانت نیسان دوگانه سوز۱۳۹۸آبی/بدون رنگ۷۰,۰۰۰۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
      تیبا هاچ بک۱۳۹۷سفید/گلگیر تعویض۷۰,۰۰۰۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰

      آشنایی با طراحی تیبا ۲

      شاید برایتان جالب یا حتی عجیب باشد که بدانید تیبا توسط یک تیم حرفه‌ای ایتالیایی طراحی شده، اما تاخیر بسیار طولانی در عرضه باعث شد که در زمان رونمایی، این زبان طراحی دیگر از مد افتاده و قدیمی شده باشد. همچنین محدودیت‌هایی که برای پایین نگاه داشتن هزینه تولید وجود داشت، طراحان را وادار به ساده‌سازی هرچه بیشتر اتومبیل نمود. نتیجه تمامی اینها به محصول نهایی ختم شد که نتوانست از نظر ظاهری نظرات چندان زیادی را به خود جلب نماید و صرفاً به لطف محدودیت در بازار داخل و نبود رقیب قدر، مورد استقبال قرار گرفت.

      اما نسخه هاچ‌بک تیبا که آنرا با نام تیبا۲ میشناسیم داستان متفاوتی دارد چراکه طراحی پخته و منطقی قسمت پشتی این ماشین انصافاً زیبا از کار درآمد و جالب‌تر اینکه فرم هاچ‌بک شده تیبا با سایر خطوط بدنه و انحنای سقف هارمونی بهتری پیدا کرد. در نتیجه تیبا۲ موفق شد علیرغم قیمت بالاتر و کارآیی پایین‌تر (بدلیل صندوق کوچک نسبت به مدل صندوقدار) مورد استقبال گسترده طرافداران خودروهای هاچ‌بک قرار گیرد. البته باز هم عدم به‌روزرسانی ظاهری محسوس، باعث شده که در گذر زمان گرد و غبار کهنگی بر پیشانی تیبا بنشیند و حالا دیگر همین نسخه هاچ‌بک هم نمیتواند جوانان را از نظر بصری چندان راضی نگاه دارد.
      حتی عرضه نسخه پلاس با تغییرات ظاهری اندک نظیر: باربند یا همان روف‌رک‌های جدید، حذف زه جانبی، استفاده از فریم استیل برای جلوپنجره، آینه‌های جانبی جدید مشابه کوئیک، نصب دیفیوزر برای سپرها (سپر دو رنگ)، دودی شدن شیشه‌های عقب و برچسب TIBA ۲ plus در زیر آینه‌ها هم نتوانسته این از مد افتادگی را چندان جبران نماید.

      البته اگر به دنبال یک تیبا با طراحی مدرن‌تر باشید میتوانید با صرف هزینه اضافه به سراغ کوئیک بروید، چراکه کوئیک هم در واقع همان تیبا۲ است که دست خوش تغییر چهره شده است.

      منبع خبر: اقتصاد آنلاین

      ثبت دیدگاه