100 خبر
100 خبر
    حساب کاربری
    سبد خرید ( 0 )
      مبلغ قابل پرداخت
      مشاهده سبد خرید
      قیمت بازار آزاد دنا اعلام شد / دنا پلاس توربو آپشنال چند؟ + جدول خرداد ۱۴۰۴

      قیمت بازار آزاد دنا اعلام شد / دنا پلاس توربو آپشنال چند؟ + جدول خرداد ۱۴۰۴

      100 خبر

      1404/03/16
      قیمت بازار آزاد دنا اعلام شد / دنا پلاس توربو آپشنال چند؟ + جدول خرداد ۱۴۰۴

      به گزارش سرویس خودرو اقتصادآنلاین، بر اساس قیمت محصولات ایران خودرو در بازار آزاد، قیمت دنا پلاس EF۷ ۵ دنده ساده مدل ۱۴۰۴ با رینگ فولادی و ترمز عقب کاسه ای در بازار آزاد به حوالی ۹۰۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین دنا پلاس EF۷ اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۴ نزدیک به ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در بازار قیمت دارد.

      همچنین دنا پلاس EF۷P ۶ دنده مدل ۱۴۰۴ با رینگ آلومینیومی با قیمتی نزدیک به ۹۹۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. دنا پلاس EF۷ اتوماتیک توربو ساده مدل ۱۴۰۳ نیز به قیمتی معادل ۱ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. جدول زیر را جهت اطلاع از قیمت بازار آزاد دنا در خرداد ۱۴۰۴ مطالعه کنید.

      قیمت بازار آزاد دنا - خرداد ۱۴۰۴

      برندسال تولیدکارکرد(کیلومتر)قیمت(تومان)
      دنا پلاس EF۷ ۵ دنده ساده۱۴۰۴-رینگ فولادی، ترمز عقب کاسه ایصفر۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
      دنا پلاس EF۷ اتوماتیک توربو آپشنال۱۴۰۴صفر۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
      دنا پلاس EF۷ اتوماتیک توربو آپشنال۱۴۰۳صفر۱,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
      دنا پلاس EF۷ ۵ دنده ساده۱۴۰۳-رینگ فولادی، ترمز عقب کاسه ایصفر۸۷۰,۰۰۰,۰۰۰
      دنا پلاس EF۷ اتوماتیک توربو ساده۱۴۰۳صفر۱,۰۴۰,۰۰۰,۰۰۰
      دنا پلاس EF۷ شش دنده توربو۱۴۰۳ - ارتقا یافتهصفر۱,۰۳۰,۰۰۰,۰۰۰
      دنا پلاس EF۷P شش دنده۱۴۰۴-رینگ آلومینیومیصفر۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰
      دنا پلاس EF۷P شش دنده۱۴۰۴ - رینگ فولادی صفر۹۷۵,۰۰۰,۰۰۰
      دنا پلاس EF۷P شش دنده۱۴۰۳صفر۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰
      دنا پلاس EF۷P شش دنده۱۴۰۳ - رینگ فولادیصفر۹۴۰,۰۰۰,۰۰۰

      مزایا و معایب دنا پلاس EF۷P شش دنده

      یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های دنا پلاس در قیاس با دنا معمولی و سورن، برخورداری از طراحی بیرونی بروزتر و هماهنگ‌تر است. علاوه بر این، دنا پلاس خصوصاً در نسخهٔ جدید EF۷P از امکانات نسبتاً قابل‌قبولی بهره می‌برد و به لطف وجود سیستم‌های کنترل کشش و کنترل پایداری، سواری ایمنی‌تری را فراهم می‌کند. دنا پلاس همچنین به لطف ترمزهای دیسکی عقب، از قابلیت توقف بهتری نسبت به سمند برخوردار است درحالی‌که پیشرانهٔ ارتقاءیافته و گیربکس جدیدتر شش سرعته دستی را هم می‌توان ازجملهٔ دیگر نقاط قوت این سدان ایرانی دانست.

      از سوی دیگر، یکی از مشکلاتی که زیاد از سوی خریداران دنا پلاس گزارش شده، مشکلات برقی و الکترونیکی است که ایرادات متعدد و آزاردهنده را به دنبال دارد. علاوه بر این، به دلیل طراحی مجدد داشبورد و صندلی‌ها، با اینکه پلت‌فرم و فاصلهٔ محوری دنا با سمند یکسان است ولی فضای کابین دنا کمتر شده و می‌تواند برای افراد بلندقد تنگ باشد. نرمی بیش‌ازحد فرمان برقی در سرعت‌های بالا، موقعیت نامناسب دکمه‌های تنظیم برقی صندلی، کیفیت ساخت پایین و پلت‌فرم قدیمی که پیشینهٔ آن به پژو ۴۰۵ بازمی‌گردد هم از دیگر نقاط ضعف این ماشین هستند.

      منبع خبر: اقتصاد آنلاین

      ثبت دیدگاه