100 خبر
100 خبر
    حساب کاربری
    سبد خرید ( 0 )
      مبلغ قابل پرداخت
      مشاهده سبد خرید
      قیمت بازار جدید هایما اعلام شد / ارزان ترین مدل هایما کدام است؟ + جدول خرداد۱۴۰۴

      قیمت بازار جدید هایما اعلام شد / ارزان ترین مدل هایما کدام است؟ + جدول خرداد۱۴۰۴

      100 خبر

      1404/03/06
      قیمت بازار جدید هایما اعلام شد / ارزان ترین مدل هایما کدام است؟ + جدول خرداد۱۴۰۴

      به گزارش سرویس خودرو اقتصادآنلاین، براساس قیمت بازار محصولات ایران خودرو در خرداد ۱۴۰۴، قیمت هایما ۷X ۱.۶ لیتر توربو مدل ۱۴۰۴ حدود ۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان تعیین شده است و هایما S۵ ۶ سرعته اتوماتیک مدل ۱۴۰۳ در بازار حوالی ۱ میلیارد و ۵۹۰, میلیون تومان قیمت دارد که ارزان ترین مدل هایما در بازار محسوب می‌شود

      همچنین هایما S۷ ۱.۵ لیتر توربو پرو مدل ۱۴۰۴ با قیمتی نزدیک به ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در بازار آزاد به فروش می‌رسد. درصورتی که قصد خرید هایما S۷ ۱.۸ لیتر توربو پلاس مدل ۱۴۰۳ را داشته باشید باید چیزی حدود ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه کنید جهت اطلاع از قیمت بازار هایما در خرداد ۱۴۰۴ جدول زیر را بخوانید.

      قیمت بازار هایما - خرداد ۱۴۰۴

      برندسال تولیدکارکرد(کیلومتر)قیمت(تومان)
      هایما ۷X ۱.۶ لیتر توربو۱۴۰۴صفر۱,۹۸۰,۰۰۰,۰۰۰
      هایما ۷X ۱.۶ لیتر توربو۱۴۰۳صفر۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
      هایما ۸S۱۴۰۴صفر۲,۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
      هایما ۸S۱۴۰۳صفر۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
      هایما S۵ ۶ سرعته اتوماتیک۱۴۰۴صفر۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
      هایما S۵ ۶ سرعته اتوماتیک۱۴۰۳صفر۱,۵۹۰,۰۰۰,۰۰۰
      هایما S۷ ۱.۸ لیتر توربو پلاس۱۴۰۴صفر۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
      هایما S۷ ۱.۵ لیتر توربو پرو۱۴۰۴صفر۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
      هایما S۷ ۱.۵ لیتر توربو پرو۱۴۰۳صفر۱,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰
      هایما S۷ ۱.۸ لیتر توربو پلاس۱۴۰۳صفر۱,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰

      مقایسه سواری هایما S۷ توربو با تیگو ۷

      در زمینه مقایسه هایما و تیگو ۷ از نظر تجربه رانندگی باید گفت که هر دو خودرو نسبت به مدل‌های مشابه از سیستم تعلیق و کیفیت سواری دلنشین‌تری برخوردارند. از لحاظ چابکی و عملکرد فنی نزدیک به هم هستند، اما به نظر می‌رسد که هندلینگ و پایداری تیگو ۷ در سرعت‌های بالا نسبت به حریف برتری داشته و حرکات عرضی بدنه آن در عبور از جاده‌های پیچ‌درپیچ نسبت به هایما اس ۷ کمتر باشد.

      هماهنگی میان پیشرانه و گیربکس نیز در هر دو خودرو رضایت‌بخش است و با حداقل وقفه صورت می‌گیرد. البته باید خاطرنشان کرد که گیربکس‌های اتوماتیک AT استهلاک پایین‌تری نسبت به جعبه‌دنده‌های دو کلاچه از خود بروز می‌دهند و با مشکل داغ شدن بیش از حد در ترافیک‌های سنگین یا سربالایی‌ها به راحتی مواجه نخواهد شد. همچنین معمولا راندمان جعبه دنده های دوکلاچه در طول زمان نسبت به گیربکس‌های AT زودتر کاهش پیدا می‌کند.

      اما نکته مثبت گیربکس دوکلاچه در مصرف کمتر سوخت و تعویض دنده‌ها بدون افت توان است که در اینجا نیز تاثیر خود را گذاشته و مصرف پایین‌تری برای چری تیگو ۷ در پی داشته است که البته از موتور با حجم کمتر نیز بهره می‌برد.

      منبع خبر: اقتصاد آنلاین

      ثبت دیدگاه